Mar 28, 2012

*28.03.12*

on esimene päev
mis veedan sinuta





...igatsus.





kuid tean, et selle päeva
ja ka kõik järgmised
ma elan. elusalt
end muutes paremaks
ehk tasa targemaks
ja aina kasvades

on esimene päev
mil kaugelt sõnumeid
su poole lähetan
ja soojenen su hääles

on esimene päev
ma toksin telefoni tekstikasti sadu suudluseid
aeg ees veel pikk on oodata
pikk armastada vahemaa

on esimene päev
kuid tean, mu mõtete kalendris
üks koidab, teine päev
soe suveilm
õrn tuulehoog
ja sinu naeratus

taas tarduv ümbritsev
ja sinu silmad - silmad
on valgust täis
ja minu suul, mu huultel
taas omatahtsi naer
ja meie ümber maailm
las pöörleb edasi

me ees on terve elu
pikk avar armastus
ja nii ei tunne valu
ma olles üksinda need kuud

sest sinu hääl ja sõnad
ja soojus südamest
mind hoiab hoolimata 
me vahekaugustest

No comments:

Post a Comment